Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 29 do 35 z 42 artykułów

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Naucz się sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Kim jest Frederik Eklund? Szwedem, który pojawił się w Nowym Yorku i wszedł na szczyt rynku nieruchomości. Takie biografie bardzo się lubi, bo dają nadzieję, że każdy z nas też może znaleźć sobie szczyt i go zdobyć. Aby to zrobić, warto uczyć się na błędach i dobrych wzorach, a do tego Frederik Eklund i jego biografia, a przede wszystkim książka „Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu” doskonale się nadają.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.

Hipnotyczny marketing

Trzy kroki do hipnotycznego marketingu

Kreatywne działanie jest podstawą marketingu, a ten z kolei stanowi fundament rozwoju każdego biznesu. Samodzielne przygotowanie strategii to nie lada wyzwanie, a trudny język wielu poradników marketingowych wcale nie ułatwia zadania. Na szczęście w Fabryce Wiedzy znajdziesz wyłącznie autorów, którzy nie powołują się na popularne metody promowania biznesu, ale na własne doświadczenie, które jest przecież najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy. Jednym z nich jest Joe Vitale, który w swojej książce „Hipnotyczny marketing” pokazuje działanie niecodziennych technik marketingowych.

ReWork

Klucz do Twojej własnej firmy według książki „ReWork”

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Skorzystaj z wiedzy tych, którzy chętnie się nią dzielą! Do tego grona zaliczają się Jason Fried i David Heinemeier Hansson, autorzy książki „ReWork”. W tej pozycji czytelniczej znajdziesz wnioski oparte na doświadczeniu w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie. Czy nie tego właśnie potrzebujesz?

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.