Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 36 do 42 z 56 artykułów

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Austriacka szkoła ekonomii

Ekonomia z austriackiego punktu widzenia

Podczas gdy dla jednych kojarzy się z szeregiem niezrozumiałych liczb i pojęć, dla innych jest pasją, która nierzadko prowadzi do sporych pieniędzy. Wiele osób wychodzi z założenia, że ekonomię, bo o niej właśnie mowa, można kochać lub nienawidzić – nie ma nic po środku. To błędne przekonanie, szczególnie w kontekście austriackiej szkoły ekonomii, dla której najważniejszy jest czynnik ludzki, a nie chłodne kalkulacje.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.

Sekrety amerykańskich milionerów

Życie milionerów od kuchni

Czy bogacz zawsze jeździ drogim samochodem? Wielu osobom wydaje się, że ludzie majętni żyją w niewyobrażalnym wręcz przepychu, w pewnym momencie zatracając nawet poczucie wartości pieniądza. Z tym mitem doskonale uporali się Thomas J. Stanley oraz William D. Danko – autorzy książki „Sekrety amerykańskich milionerów, czyli krezusi z sąsiedztwa”. Niniejsza pozycja czytelnicza powstała na bazie wywiadów przeprowadzonych z ludźmi bogatymi, którzy uchylają rąbka majętnej tajemnicy.

Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie

Możesz być bogaty, ale możesz być też biedny - to siedzi w Twojej głowie

Któż z nas nie marzy o wielkim bogactwie, które pozwoli mu wieść życie, o jakim zawsze fantazjował? Tego typu pragnienia w większości są jednak niczym domki z kart, które rozsypują się z błahych powodów, takich jak podmuch ryzyka czy też opinia niszcząca newralgiczną część karcianej konstrukcji. Tymczasem T. Harv Eker przekonuje w swojej książce „Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie”, że każdy może być bogaty, podobnie jak każdy może być biedny – wszystko zależy od mentalności, a więc od tego, co po prostu siedzi nam w głowie.

ReWork

Klucz do Twojej własnej firmy według książki „ReWork”

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Skorzystaj z wiedzy tych, którzy chętnie się nią dzielą! Do tego grona zaliczają się Jason Fried i David Heinemeier Hansson, autorzy książki „ReWork”. W tej pozycji czytelniczej znajdziesz wnioski oparte na doświadczeniu w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie. Czy nie tego właśnie potrzebujesz?