Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 36 do 42 z 59 artykułów

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady i zostań najlepszym menedżerem

Curt Coffman to stały konsultant przy Instytucie Gallupa do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Marcus Buckingham pracował w tymże Instytucie przez 17 lat i zajmował się tam badaniami nad najlepszymi menedżerami, kierownikami oraz przedsiębiorstwami. Obydwaj panowie byli związani z badaniami w ramach Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa. Książka „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” jest wynikiem ich pracy nad zebranym bogatym materiałem empirycznym. Celem autorów było znalezienie i ustalenie cech wielkiego menedżera, który poprowadzi firmę do sukcesu.

Oczarowanie

Oczaruj innych i wpłyń na ich serca, umysły oraz działania

Czy możliwe jest doprowadzenie do zmiany tego, co znajduje się w sercach i umysłach ludzi, którymi się otaczamy w taki sposób, by stali się oni zagorzałymi zwolennikami wszystkiego, na czym nam najbardziej zależy? Czy da się wpłynąć na podejmowane przez nich działania tak, żeby były najkorzystniejsze dla nas samych? Okazuje się, że owszem, a doskonałym na to dowodem jest książka „Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów” Guy'a Kawasaki'ego.

Niskobudżetowy startup

Niskobudżetowy startup czyli dlaczego nie potrzebujesz wiele, żeby wystartować z biznesem

Wielu z nas marzy o rozwoju własnej działalności, jednak ciężko jest nam skończyć z pozorną stabilizacją, którą daje praca na etacie. Książka „Niskobudżetowy startup czyli dlaczego nie potrzebujesz wiele, żeby wystartować z biznesem” Chrisa Guillebeau to idealna pozycja dla osób wahających się pomiędzy biznesowym rozwojem a zawodowym postojem. Treść niniejszego poradnika opiera się na badaniach przeprowadzonych z udziałem pięćdziesięciu przedsiębiorców, którzy otworzyli własne firmy za zaledwie kilkaset złotych.

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Austriacka szkoła ekonomii

Ekonomia z austriackiego punktu widzenia

Podczas gdy dla jednych kojarzy się z szeregiem niezrozumiałych liczb i pojęć, dla innych jest pasją, która nierzadko prowadzi do sporych pieniędzy. Wiele osób wychodzi z założenia, że ekonomię, bo o niej właśnie mowa, można kochać lub nienawidzić – nie ma nic po środku. To błędne przekonanie, szczególnie w kontekście austriackiej szkoły ekonomii, dla której najważniejszy jest czynnik ludzki, a nie chłodne kalkulacje.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.