Rankingi najlepszych książek w kategorii: Marketing i reklama


Data aktualizacji rankingu: 30.04.2024
Liczba książek w tej kategorii: 76
Poz.TytułAutorInfo
1.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
2.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
3.ReWorkJason Fried
4.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
5.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
6.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
7.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
8.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
9.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
10.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
11.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
12.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
13.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
14.Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianęKerry Patterson
15.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
16.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
17.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
18.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
19.To jest marketing!Seth Godin
20.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
21.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
22.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
23.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
24.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
25.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
26.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
27.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
28.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
29.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
30.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
31.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
32.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
33.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
34.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
35.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
36.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
37.Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
38.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
39.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
40.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
41.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
42.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
43.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
44.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
45.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
46.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
47.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
48.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
49.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
50.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
51.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
52.Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediówFranciszek Georgiew
53.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
54.Gotowi na startPat Flynn
55.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
56.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
57.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
58.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
59.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
60.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
61.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
62.Free Prize Inside: The Next Big Marketing IdeaSeth Godin
63.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
64.Hipnotyczny marketingJoe Vitale
65.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
66.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
67.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
68.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
69.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
70.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
71.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
72.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
73.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
74.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
75.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
76.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor