Rankingi najlepszych książek w kategorii: Marketing i reklama


Data aktualizacji rankingu: 12.12.2025
Liczba książek w tej kategorii: 94
Poz.TytułAutorInfo
1.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
2.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
3.ReWorkJason Fried
4.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
5.Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania sięRoger Fisher
6.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewająWill Guidara
7.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
8.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
9.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
10.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
11.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
12.Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
13.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
14.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
15.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
16.Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludziDaniel H. Pink
17.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
18.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
19.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
20.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
21.Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianęKerry Patterson
22.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
23.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
24.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
25.To jest marketing!Seth Godin
26.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
27.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
28.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
29.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
30.Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientówClayton M. Christensen
31.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
32.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
33.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
34.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
35.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
36.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
37.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
38.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
39.How Brands Grow. Czego nie wiedzą marketerzyByron Sharp
40.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
41.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
42.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
43.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
44.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
45.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
46.Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
47.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
48.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
49.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
50.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
51.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
52.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
53.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
54.Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediówFranciszek Georgiew
55.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
56.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
57.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
58.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
59.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
60.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
61.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
62.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
63.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
64.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
65.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
66.Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
67.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
68.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
69.Gotowi na startPat Flynn
70.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
71.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
72.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
73.Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowaSeth Godin
74.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
75.Hipnotyczny marketingJoe Vitale
76.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
77.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
78.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
79.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
80.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
81.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
82.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
83.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
84.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
85.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
86.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
87.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
88.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
89.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
90.The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AICarlos Gil
91.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
92.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
93.Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
94.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor