Rankingi najlepszych książek w kategorii: Marketing i reklama


Data aktualizacji rankingu: 14.11.2024
Liczba książek w tej kategorii: 80
Poz.TytułAutorInfo
1.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
2.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
3.ReWorkJason Fried
4.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
5.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
6.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
7.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
8.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
9.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
10.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
11.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
12.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
13.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
14.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
15.Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianęKerry Patterson
16.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
17.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
18.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
19.To jest marketing!Seth Godin
20.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
21.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
22.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
23.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
24.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
25.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
26.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
27.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
28.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
29.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
30.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
31.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
32.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
33.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
34.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
35.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
36.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
37.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
38.Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
39.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
40.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
41.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
42.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
43.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
44.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
45.Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediówFranciszek Georgiew
46.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
47.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
48.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
49.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
50.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
51.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
52.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
53.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
54.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
55.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
56.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
57.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
58.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
59.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
60.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
61.Gotowi na startPat Flynn
62.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
63.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
64.Free Prize Inside: The Next Big Marketing IdeaSeth Godin
65.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
66.Hipnotyczny marketingJoe Vitale
67.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
68.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
69.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
70.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
71.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
72.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
73.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
74.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
75.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
76.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
77.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
78.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
79.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
80.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor