Rankingi najlepszych książek w kategorii: Marketing i reklama


Data aktualizacji rankingu: 25.05.2025
Liczba książek w tej kategorii: 88
Poz.TytułAutorInfo
1.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
2.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
3.ReWorkJason Fried
4.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
5.Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania sięRoger Fisher
6.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
7.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
8.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
9.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
10.Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
11.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
12.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
13.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
14.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
15.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
16.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
17.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
18.Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianęKerry Patterson
19.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
20.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
21.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
22.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
23.To jest marketing!Seth Godin
24.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
25.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
26.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
27.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
28.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
29.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
30.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
31.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
32.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
33.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
34.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
35.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
36.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
37.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
38.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
39.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
40.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
41.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
42.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
43.Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
44.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
45.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
46.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
47.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
48.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
49.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
50.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
51.Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediówFranciszek Georgiew
52.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
53.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
54.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
55.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
56.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
57.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
58.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
59.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
60.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
61.Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
62.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
63.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
64.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
65.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
66.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
67.Gotowi na startPat Flynn
68.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
69.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
70.Free Prize Inside: The Next Big Marketing IdeaSeth Godin
71.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
72.Hipnotyczny marketingJoe Vitale
73.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
74.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
75.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
76.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
77.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
78.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
79.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
80.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
81.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
82.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
83.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
84.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
85.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
86.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
87.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
88.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor