Rankingi najlepszych książek w kategorii: Przedsiębiorczość


Data aktualizacji rankingu: 12.12.2025
Liczba książek w tej kategorii: 158
Poz.TytułAutorInfo
1.Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
2.Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłośćPeter Thiel
3.Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynekEric Ries
4.Najbogatszy człowiek w BabilonieGeorge S. Clason
5.Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywnościAustin Kleon
6.ReWorkJason Fried
7.Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnościDavid Allen
8.Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedziBen Horowitz
9.Sekrety amerykańskich milionerów czyli krezusi z sąsiedztwaThomas J. Stanley
10.Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
11.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
12.Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnieT Harv Eker
13.Cel I: Doskonałość w produkcjiEliyahu M. Goldratt
14.Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celuTony Hsieh
15.Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjoneraAlexander Osterwalder
16.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewająWill Guidara
17.Show Your Work!: 10 Ways to Share Your Creativity and Get DiscoveredAustin Kleon
18.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
19.Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
20.Kroki w nieznane, czyli jak przetrwałem, jak się bawiłem i jak zarobiłem fortunę, prowadząc biznes na swój sposóbRichard Branson
21.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
22.Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają światAdam Grant
23.Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
24.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyćPeter Drucker
25.Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczneMarty Cagan
26.High Output ManagementAndrew S. Grove
27.Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
28.Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesieKeith Ferrazzi
29.Ekonomia dla każdegoThomas Sowell
30.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
31.Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniuScott Belsky
32.The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
33.Jak działa GoogleEric Schmidt
34.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
35.Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
36.Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmenaDerek Sivers
37.Rób swoje. 10 sposobów na kreatywność w każdym czasieAustin Kleon
38.Po pierwsze: zysk. Zmień swoją organizację w efektywną maszynę do zarabiania pieniędzyMike Michalowicz
39.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
40.Wielcy z wyboruJim Collins
41.Strategia konkurencji: Metody analizy sektorów i konkurentówMichael E. Porter
42.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
43.Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką.Grant Cardone
44.Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesieDave Ramsey
45.Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnowaćSeth Godin
46.Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
47.Jak zarządzać dużymi projektamiBent Flyvbjerg
48.Dobra strategia, zła strategiaRichard P. Rumelt
49.Od nędzy do pieniędzyTad Witkowicz
50.The Diary of a CEO: 33 zasady biznesu i życiaSteven Bartlett
51.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
52.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
53.Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
54.Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperiumDan Martell
55.Goniąc czarne jednorożce: Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystąMarek Zmysłowski
56.Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny KrzemowejEric Schmidt
57.Projektowanie propozycji wartościAlexander Osterwalder
58.Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiejJim Collins
59.Fakty i mity w ekonomiiThomas Sowell
60.Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świataJeffrey K. Liker
61.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
62.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
63.Bieda, bogactwo i polityka w ujęciu globalnymThomas Sowell
64.Przygody przedsiębiorców. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesuJohn Brooks
65.Myśli przewodnie DruckeraPeter Drucker
66.To jest marketing!Seth Godin
67.Siła pęduLech Kaniuk
68.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
69.Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
70.Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
71.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
72.Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientówClayton M. Christensen
73.The Art of the Deal czyli sztuka robienia interesówDonald J. Trump
74.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
75.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
76.Happy Sexy Millionaire: Unexpected Truths about Fulfillment, Love, and SuccessSteven Bartlett
77.Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorcówGuy Raz
78.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
79.Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnieMike Michalowicz
80.Jak grać, żeby wygrać w biznesie?Mark Cuban
81.Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating TeamworkDan Sullivan
82.Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowymPeter H. Diamandis
83.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
84.The Innovation Stack: Building an Unbeatable Business One Crazy Idea at a TimeJim McKelvey
85.Ekonomia stosowanaThomas Sowell
86.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
87.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
88.Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą).Salim Ismail
89.Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony i spełniaj swoje marzeniaJames Altucher
90.Zmiana przez design: Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjnośćTim Brown
91.Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
92.Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firmReid Hoffman
93.Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesuDean Graziosi
94.Konkurencja i przedsiębiorczośćIsrael Kirzner
95.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
96.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
97.Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowoReid Hoffman
98.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
99.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
100.Firma, czyli TyPaul Jarvis
101.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
102.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
103.The Practice: Shipping Creative WorkSeth Godin
104.The Unfair Advantage: How You Already Have What It Takes to SucceedAsh Ali
105.Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
106.Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnychDavid J. Bland
107.Zaufanie czyli waluta przyszłościMichał Szafrański
108.Szkoła austriacka: Ład rynkowy, wolna wymiana i przedsiębiorczośćJesus Huerta de Soto
109.Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukcesShane Snow
110.Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
111.Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędnikówKamil Cebulski
112.Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiemDavid Allen
113.Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
114.Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things DoneDavid Allen
115.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
116.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
117.Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.comRichard L. Brandt
118.Makers: The New Industrial RevolutionChris Anderson
119.Why Startups Fail: A New Roadmap for Entrepreneurial SuccessTom Eisenmann
120.Gotowi na startPat Flynn
121.Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotnaW. Chan Kim
122.Million Dollar Consulting: The Professional's Guide to Growing a PracticeAlan Weiss
123.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
124.Masters of Scale: Surprising Truths from the World's Most Successful EntrepreneursReid Hoffman
125.Skip the Line: The 10,000 Experiments Rule and Other Surprising Advice for Reaching Your GoalsJames Altucher
126.Lead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and InspirePaul Smith
127.Reinvent YourselfJames Altucher
128.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
129.52 mity o kapitalizmieLawrence Reed
130.Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmyAl Ries
131.Dwanaście i półGary Vaynerchuk
132.The Freaks Shall Inherit the Earth: Entrepreneurship for Weirdos, Misfits, and World DominatorsChris Brogan
133.Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmieRobert P. Murphy
134.The Myths of Creativity: The Truth About How Innovative Companies and People Generate Great IdeasDavid Burkus
135.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
136.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
137.Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With ImpactJocelyn K. Glei
138.Scaling Up Excellence: Getting to More Without Settling for LessRobert I. Sutton
139.Second Chance: For Your Money, Your Life and Our WorldRobert T. Kiyosaki
140.Business Execution for Results: A Practical Guide for Leaders of Small to Mid-Sized FirmsStephen Lynch
141.Virtual Freedom: How to Work with Virtual Staff to Buy More Time, Become More Productive, and Build Your Dream BusinessChris C. Ducker
142.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
143.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
144.Fair PlaySteven E. Landsburg
145.The Startup Playbook: Secrets of the Fastest-Growing Startups from Their Founding EntrepreneursDavid S. Kidder
146.A Curious Mind: The Secret to a Bigger LifeBrian Grazer
147.The Art of Social Media: Power Tips for Power UsersGuy Kawasaki
148.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
149.Everything I KnowPaul Jarvis
150.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
151.Czy kapitalizm jest moralny?Tom G. Palmer
152.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
153.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
154.21 Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business ConceptsBryan Mattimore
155.Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
156.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
157.Biznes ci uciekaMarcin Osman
158.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor