Rankingi najlepszych książek w kategorii: Biznesowe


Data aktualizacji rankingu: 26.03.2025
Liczba książek w tej kategorii: 353
Poz.TytułAutorInfo
1.Steve JobsWalter Isaacson
2.Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesuMalcolm Gladwell
3.Freakonomia. Świat od podszewkiSteven D. Levitt
4.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
5.Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnymDaniel Kahneman
6.Błysk! Potęga przeczuciaMalcolm Gladwell
7.Sztuka wojnySun Tzu
8.Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
9.Ciszej proszę...Susan Cain
10.Elon Musk. Biografia twórcy PayPala, Tesli i SpaceXAshlee Vance
11.Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłośćPeter Thiel
12.Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukcesNapoleon Hill
13.Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynekEric Ries
14.Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściuMorgan Housel
15.Jak rozmawiać z nieznajomymi. Co powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemyMalcolm Gladwell
16.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życieChris Voss
17.4-godzinny tydzień pracyTimothy Ferriss
18.Od dobrego do wielkiegoJim Collins
19.Najbogatszy człowiek w BabilonieGeorge S. Clason
20.Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywnościAustin Kleon
21.Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działaniaSimon Sinek
22.48 Praw Władzy. Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.Robert Greene
23.Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwaSheryl Sandberg
24.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
25.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowymBenjamin Graham
26.Dawid i Goliat. Jak skazani na niepowodzenie mogą pokonać gigantówMalcolm Gladwell
27.ReWorkJason Fried
28.Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnościDavid Allen
29.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzjeAdam Grant
30.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
31.Odwaga w przywództwie. Cztery kompetencje autentycznego lideraBrené Brown
32.Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzjeDan Ariely
33.Moc pozytywnego myśleniaNorman Vincent Peale
34.Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedziBen Horowitz
35.Poker kłamców: wspinaczka po ruinach Wall StreetMichael Lewis
36.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracjiEd Catmull
37.EsencjalistaGreg McKeown
38.Sekrety amerykańskich milionerów czyli krezusi z sąsiedztwaThomas J. Stanley
39.Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
40.Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życieSteven D. Levitt
41.Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzaniaKen Blanchard
42.Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesyRyan Holiday
43.Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjęDaniel H. Pink
44.The Almanack of Naval Ravikant: A Guide to Wealth and HappinessEric Jorgenson
45.Czarny łabędź. Jak nieprzewidywalne zdarzenia rządzą naszym życiemNicholas Nassim Taleb
46.Wojna sztukiSteven Pressfield
47.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
48.Ego to Twój wrógRyan Holiday
49.Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomnianeChip Heath
50.Wizjonerskie organizacje: Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszychJim Collins
51.Cel I: Doskonałość w produkcjiEliyahu M. Goldratt
52.Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysokaKerry Patterson
53.Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięćGary Keller
54.Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celuTony Hsieh
55.Zwiedzeni przez przypadek. Tajemnicza rola losowości w życiu i w rynkowej grzeNicholas Nassim Taleb
56.Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjoneraAlexander Osterwalder
57.ZasadyRay Dalio
58.Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiejAtul Gawande
59.Impuls. Jak podejmować właściwe decyzje dotyczące zdrowia, dobrobytu i szczęściaRichard H. Thaler
60.Jak zostać mistrzem. Trening doskonałościRobert Greene
61.21 niezaprzeczalnych praw przywództwa. Ludzie idą za tymi, którzy stosują te prawaJohn C. Maxwell
62.The Snowball: Warren Buffett and the Business of LifeAlice Schroeder
63.Show Your Work!: 10 Ways to Share Your Creativity and Get DiscoveredAustin Kleon
64.Antykruchość. Jak żyć w świecie, którego nie rozumiemyNicholas Nassim Taleb
65.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekaniaBrian Tracy
66.Unf*ck yourself. Napraw się!Gary John Bishop
67.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
68.Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
69.Kroki w nieznane, czyli jak przetrwałem, jak się bawiłem i jak zarobiłem fortunę, prowadząc biznes na swój sposóbRichard Branson
70.Pstryk! Jak zmieniać, żeby zmienićChip Heath
71.Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie.Cal Newport
72.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
73.Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnychTimothy Ferriss
74.Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemianyReed Hastings
75.Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają światAdam Grant
76.Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucjęWalter Isaacson
77.Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologiiNate Silver
78.Tytan. Życie Johna D. RockefelleraRon Chernow
79.Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
80.When Genius Failed: The Rise and Fall of Long-Term Capital ManagementRoger Lowenstein
81.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
82.Dawaj i bierzAdam Grant
83.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyćPeter Drucker
84.Nowa psychocybernetykaMaxwell Maltz
85.Opcja B. Jak radzić sobie z traumą po stracie, stawić czoła trudnościom i odzyskać radość życiaSheryl Sandberg
86.Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczneMarty Cagan
87.High Output ManagementAndrew S. Grove
88.Bądź liderem! 2.0John C. Maxwell
89.Gra bez końcaSimon Sinek
90.Zalety Irracjonalności. Korzyści płynące z postępowania wbrew logice w domu i pracyDan Ariely
91.Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
92.Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesieKeith Ferrazzi
93.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
94.Jak działa GoogleEric Schmidt
95.The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
96.Zmień kurs! Prawdziwa historia przemiany przywództwaDavid Marquet
97.Winning znaczy zwyciężaćJack Welch
98.Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKRJohn Doerr
99.Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmenaDerek Sivers
100.Ekonomia w jednej lekcjiHenry Hazlitt
101.Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniuScott Belsky
102.Rób swoje. 10 sposobów na kreatywność w każdym czasieAustin Kleon
103.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
104.Netflix. To się nigdy nie udaMarc Randolph
105.Leadership Strategy and Tactics: Field ManualJocko Willink
106.Reguła 80/20. Zasada, która odmienia światRichard Koch
107.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
108.Do zobaczenia na szczycieZig Ziglar
109.Wielcy z wyboruJim Collins
110.Po pierwsze: zysk. Zmień swoją organizację w efektywną maszynę do zarabiania pieniędzyMike Michalowicz
111.Strategia konkurencji: Metody analizy sektorów i konkurentówMichael E. Porter
112.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
113.Buffett: The Making of an American CapitalistRoger Lowenstein
114.Całkiem nowy umysł. Dlaczego przyszłość należy do prawopółkulowcówaDaniel H. Pink
115.Paradoks wyboru. Dlaczego więcej oznacza mniejBarry Schwartz
116.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
117.Szybkość zaufaniaStephen R. Covey
118.Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką.Grant Cardone
119.Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesieDave Ramsey
120.Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiuNicholas Nassim Taleb
121.Zasady skutecznego przywództwaStephen R. Covey
122.Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnowaćSeth Godin
123.Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
124.The Advantage: Why Organizational Health Trumps Everything Else in BusinessPatrick Lencioni
125.Dobra strategia, zła strategiaRichard P. Rumelt
126.Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysłJocelyn K. Glei
127.Plemię mentorów. 11 pytań do najlepszych na świecieTimothy Ferriss
128.Building a Second Brain: A Proven Method to Organize Your Digital Life and Unlock Your Creative PotentialTiago Forte
129.Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasuDaniel H. Pink
130.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
131.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
132.Skuteczne nawyki. Jak zwyczajni ludzie osiągają nadzwyczajne rezultatyBrendon Burchard
133.Od nędzy do pieniędzyTad Witkowicz
134.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
135.Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
136.The Diary of a CEO: 33 zasady biznesu i życiaSteven Bartlett
137.TED Talks. Oficjalny poradnik TED. Jak przygotować wystąpienie publiczneChris Anderson
138.Dobrze zaprojektowane życieBill Burnett
139.Talent jest przecenianyGeoff Colvin
140.Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
141.Konieczne zakończeniaHenry Cloud
142.Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracyChip Heath
143.Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny KrzemowejEric Schmidt
144.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
145.Projektowanie propozycji wartościAlexander Osterwalder
146.To proste. Bez wysiłku rób to, co ważneGreg McKeown
147.Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiejJim Collins
148.Pełnia twoich możliwości. Jak osiągać swoje życiowe cele i pozostać szczęśliwymBrad Stulberg
149.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
150.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliweBrian Tracy
151.Twój mózg w działaniuDavid Rock
152.Przygody przedsiębiorców. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesuJohn Brooks
153.Innowacja i przedsiębiorczośćPeter Drucker
154.Wstań! Skuteczny sposób, by zyskać pewność siebie i stawić czoło wyzwaniomAmy Cuddy
155.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
156.Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świataJeffrey K. Liker
157.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
158.To jest marketing!Seth Godin
159.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
160.Siła pęduLech Kaniuk
161.Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the DealOren Klaff
162.Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebieDan Ariely
163.Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukcesJason Fried
164.Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasieScott H. Young
165.Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje. Jak konwergencja technologii radykalnie zmieni biznes, przemysł i nasze życiePeter H. Diamandis
166.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
167.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
168.The 6 Types of Working Genius: A Better Way to Understand Your Gifts, Your Frustrations, and Your TeamPatrick Lencioni
169.The Truth About Employee Engagement: A Fable About Addressing the Three Root Causes of Job MiseryPatrick Lencioni
170.Szkoła biznesu. Dla ludzi, którzy lubią pomagać innymRobert T. Kiyosaki
171.Moje życie i dziełoHenry Ford
172.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
173.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
174.Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
175.Eat Sleep Work Repeat: 30 Hacks for Bringing Joy to Your JobBruce Daisley
176.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
177.Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i GoogleScott Galloway
178.Tak! 50 sekretów nauki perswazjiRobert B. Cialdini
179.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
180.How Successful People Think: Change Your Thinking, Change Your LifeJohn C. Maxwell
181.Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
182.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
183.How to Lie with StatisticsDarrell Huff
184.Happy Sexy Millionaire: Unexpected Truths about Fulfillment, Love, and SuccessSteven Bartlett
185.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
186.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
187.The Millionaire Real Estate AgentGary Keller
188.Nierozpraszalni. Jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiuNir Eyal
189.Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorcówGuy Raz
190.Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnieMike Michalowicz
191.Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy - biznes i mocną markęGary Vaynerchuk
192.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
193.Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddająJim Collins
194.The Art of the Deal czyli sztuka robienia interesówDonald J. Trump
195.Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating TeamworkDan Sullivan
196.I ty możesz być lideremDale Carnegie
197.Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowymPeter H. Diamandis
198.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
199.Urodzony zwycięzca. Znajdź swój własny kod sukcesuZig Ziglar
200.The Innovation Stack: Building an Unbeatable Business One Crazy Idea at a TimeJim McKelvey
201.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
202.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
203.Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórcząTodd Henry
204.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
205.Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediamiRyan Holiday
206.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
207.Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!Grant Cardone
208.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
209.Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościachJohn Kotter
210.Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony i spełniaj swoje marzeniaJames Altucher
211.Stealing Fire: How Silicon Valley, the Navy SEALs, and Maverick Scientists Are Revolutionizing the Way We Live and WorkSteven Kotler
212.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
213.Ekonomia. Krótka historiaNiall Kishtainy
214.Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarówRyan Holiday
215.Remote. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędneJason Fried
216.Biznes XXI wiekuRobert T. Kiyosaki
217.Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą).Salim Ismail
218.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
219.Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firmReid Hoffman
220.The Virgin Way: Everything I Know About LeadershipRichard Branson
221.Trust: Knowing When to Give It, When to Withhold It, How to Earn It, and How to Fix It When It Gets BrokenHenry Cloud
222.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
223.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
224.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
225.Boundaries for Leaders: Results, Relationships, and Being Ridiculously in ChargeHenry Cloud
226.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
227.Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesuDean Graziosi
228.Konkurencja i przedsiębiorczośćIsrael Kirzner
229.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
230.Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotniePaul Arden
231.Daj się lubić. Na chwilę lub na zawszeJack Schafer
232.Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowoReid Hoffman
233.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
234.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
235.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
236.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
237.The Practice: Shipping Creative WorkSeth Godin
238.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
239.Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona HillaNapoleon Hill
240.Firma, czyli TyPaul Jarvis
241.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
242.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
243.Leadership is Language: The Hidden Power of What You Say - and What You Don'tDavid Marquet
244.Post Corona. Biznes w czasach pandemii: od kryzysu do szansScott Galloway
245.Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnychDavid J. Bland
246.The Unfair Advantage: How You Already Have What It Takes to SucceedAsh Ali
247.Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
248.Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
249.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
250.Charlie Munger: The Complete InvestorTren Griffin
251.Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukcesShane Snow
252.The Power of the Other: The startling effect other people have on you, from the boardroom to the bedroom and beyond-and what to do about itHenry Cloud
253.The Organized Mind: Thinking Straight in the Age of Information OverloadDaniel Levitin
254.Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędnikówKamil Cebulski
255.Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacjiKen Blanchard
256.Maximize Your Potential: Grow Your Expertise, Take Bold Risks & Build an Incredible CareerJocelyn K. Glei
257.Everyday Millionaires: How Ordinary People Built Extraordinary Wealth - and How You Can TooChris Hogan
258.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
259.Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacjiSimon Sinek
260.Makers: The New Industrial RevolutionChris Anderson
261.Financial Freedom: A Proven Path to All the Money You Will Ever NeedGrant Sabatier
262.Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiemDavid Allen
263.The Algebra of Happiness: Notes on the Pursuit of Success, Love, and MeaningScott Galloway
264.Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.comRichard L. Brandt
265.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
266.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
267.Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
268.Pięć najważniejszych pytańPeter Drucker
269.Focus. Sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałościDaniel Goleman
270.Why Startups Fail: A New Roadmap for Entrepreneurial SuccessTom Eisenmann
271.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
272.Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
273.Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things DoneDavid Allen
274.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
275.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
276.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
277.Everyone Deserves a Great Manager: The 6 Critical Practices for Leading a TeamScott Jeffrey Miller
278.Gotowi na startPat Flynn
279.Getting Started in ConsultingAlan Weiss
280.Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotnaW. Chan Kim
281.Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnymAvinash K. Dixit
282.Million Dollar Consulting: The Professional's Guide to Growing a PracticeAlan Weiss
283.Magic Words: What to Say to Get Your WayJonah Berger
284.Masters of Scale: Surprising Truths from the World's Most Successful EntrepreneursReid Hoffman
285.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
286.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
287.Wielka Depresja 2.0Peter Schiff
288.Biurko w biurko z jełopemRobert I. Sutton
289.Weaponized Lies: How to Think Critically in the Post-Truth EraDaniel Levitin
290.Mit motywacji. Nawet nie wiesz, ile możesz osiągnąćJeff Haden
291.Payoff. Ukryta logika kształtująca naszą motywacjęDan Ariely
292.Wielcy Przywódcy Nie Mają ZasadKevin Kruse
293.Skip the Line: The 10,000 Experiments Rule and Other Surprising Advice for Reaching Your GoalsJames Altucher
294.KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnychMasaaki Imai
295.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
296.Reinvent YourselfJames Altucher
297.Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmyAl Ries
298.Dwanaście i półGary Vaynerchuk
299.Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowaDale Carnegie
300.Designing Your Work Life: How to Thrive and Change and Find Happiness at WorkBill Burnett
301.The Freaks Shall Inherit the Earth: Entrepreneurship for Weirdos, Misfits, and World DominatorsChris Brogan
302.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
303.Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With ImpactJocelyn K. Glei
304.Scaling Up Excellence: Getting to More Without Settling for LessRobert I. Sutton
305.Sztuka odpuszczania. Jak zamieniłem panikę na starcie w sukces na meciePat Flynn
306.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
307.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
308.Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny celDaymond John
309.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
310.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludziBrian Tracy
311.Business Execution for Results: A Practical Guide for Leaders of Small to Mid-Sized FirmsStephen Lynch
312.Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald TrumpDonald J. Trump
313.Virtual Freedom: How to Work with Virtual Staff to Buy More Time, Become More Productive, and Build Your Dream BusinessChris C. Ducker
314.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
315.Czas niewolnikówJózef Białek
316.Dlaczego pracujemyBarry Schwartz
317.Zasady strategii. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs. Pięć ponadczasowych lekcjiDavid B. Yoffie
318.Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracyBruce Daisley
319.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
320.Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmęRobert I. Sutton
321.The Art of Social Media: Power Tips for Power UsersGuy Kawasaki
322.Humans Are Underrated: What High Achievers Know That Brilliant Machines Never WillGeoff Colvin
323.The Startup Playbook: Secrets of the Fastest-Growing Startups from Their Founding EntrepreneursDavid S. Kidder
324.Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływNoah J. Goldstein
325.Reimagining Capitalism in a World on FireRebecca Henderson
326.A Curious Mind: The Secret to a Bigger LifeBrian Grazer
327.Feedback (i inne brzydkie słowa)M. Tamra Chandler
328.Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwojuMasaaki Imai
329.Dlaczego motywowanie ludzi nie działa... i co działaSusan Fowler
330.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
331.Everything I KnowPaul Jarvis
332.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
333.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
334.Inwestowanie w jednej lekcjiMark Skousen
335.Infectious Generosity: The Ultimate Idea Worth SpreadingChris Anderson
336.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
337.Ready Aim Fire!: A Practical Guide To Setting And Achieving GoalsErik Fisher
338.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
339.Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniemKate Hartley
340.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
341.Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!Klaudia Pingot
342.Chciwość. Jak nas oszukują wielkie firmyPaweł Reszka
343.21 Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business ConceptsBryan Mattimore
344.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
345.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
346.Biblia inwestowania. Potężne techniki pomnażania majątku.Bisanz, Fijor, Gemra, Kaniuk, Konieczny, Kowarski, Kwieciński, Kusz, Lipiński, Palikot, Słomski, Głuch, Wieczorek
347.How to Be a Positive Leader: Small Actions, Big ImpactJane E. Dutton
348.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
349.Biznes ci uciekaMarcin Osman
350.Inwestowanie w trudnych czasachDoug Casey
351.Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewemRobert Mayer
352.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor
353.Innowacje - Start-upy - Ryzyko. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięćMarta Czyżewska