Rankingi najlepszych książek w kategorii: Biznesowe


Data aktualizacji rankingu: 25.05.2025
Liczba książek w tej kategorii: 358
Poz.TytułAutorInfo
1.Steve JobsWalter Isaacson
2.Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesuMalcolm Gladwell
3.Freakonomia. Świat od podszewkiSteven D. Levitt
4.Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
5.Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnymDaniel Kahneman
6.Błysk! Potęga przeczuciaMalcolm Gladwell
7.Sztuka wojnySun Tzu
8.Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
9.Ciszej proszę...Susan Cain
10.Elon Musk. Biografia twórcy PayPala, Tesli i SpaceXAshlee Vance
11.Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłośćPeter Thiel
12.Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukcesNapoleon Hill
13.Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynekEric Ries
14.Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściuMorgan Housel
15.Jak rozmawiać z nieznajomymi. Co powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemyMalcolm Gladwell
16.Od dobrego do wielkiegoJim Collins
17.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życieChris Voss
18.4-godzinny tydzień pracyTimothy Ferriss
19.Najbogatszy człowiek w BabilonieGeorge S. Clason
20.Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywnościAustin Kleon
21.Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działaniaSimon Sinek
22.Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
23.48 Praw Władzy. Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.Robert Greene
24.Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwaSheryl Sandberg
25.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowymBenjamin Graham
26.Dawid i Goliat. Jak skazani na niepowodzenie mogą pokonać gigantówMalcolm Gladwell
27.ReWorkJason Fried
28.Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnościDavid Allen
29.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzjeAdam Grant
30.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
31.Moc pozytywnego myśleniaNorman Vincent Peale
32.Odwaga w przywództwie. Cztery kompetencje autentycznego lideraBrené Brown
33.Potęga irracjonalności. Ukryte siły, które wpływają na nasze decyzjeDan Ariely
34.Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedziBen Horowitz
35.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracjiEd Catmull
36.Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
37.Poker kłamców: wspinaczka po ruinach Wall StreetMichael Lewis
38.EsencjalistaGreg McKeown
39.Sekrety amerykańskich milionerów czyli krezusi z sąsiedztwaThomas J. Stanley
40.Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życieSteven D. Levitt
41.Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzaniaKen Blanchard
42.Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesyRyan Holiday
43.The Almanack of Naval Ravikant: A Guide to Wealth and HappinessEric Jorgenson
44.Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjęDaniel H. Pink
45.Czarny łabędź. Jak nieprzewidywalne zdarzenia rządzą naszym życiemNicholas Nassim Taleb
46.Wojna sztukiSteven Pressfield
47.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
48.Ego to Twój wrógRyan Holiday
49.Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomnianeChip Heath
50.Wizjonerskie organizacje: Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszychJim Collins
51.Cel I: Doskonałość w produkcjiEliyahu M. Goldratt
52.Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysokaKerry Patterson
53.Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięćGary Keller
54.Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celuTony Hsieh
55.Zwiedzeni przez przypadek. Tajemnicza rola losowości w życiu i w rynkowej grzeNicholas Nassim Taleb
56.Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjoneraAlexander Osterwalder
57.ZasadyRay Dalio
58.Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiejAtul Gawande
59.Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania sięRoger Fisher
60.Jak zostać mistrzem. Trening doskonałościRobert Greene
61.Impuls. Jak podejmować właściwe decyzje dotyczące zdrowia, dobrobytu i szczęściaRichard H. Thaler
62.21 niezaprzeczalnych praw przywództwa. Ludzie idą za tymi, którzy stosują te prawaJohn C. Maxwell
63.The Snowball: Warren Buffett and the Business of LifeAlice Schroeder
64.Show Your Work!: 10 Ways to Share Your Creativity and Get DiscoveredAustin Kleon
65.Antykruchość. Jak żyć w świecie, którego nie rozumiemyNicholas Nassim Taleb
66.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekaniaBrian Tracy
67.Unf*ck yourself. Napraw się!Gary John Bishop
68.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
69.Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
70.Kroki w nieznane, czyli jak przetrwałem, jak się bawiłem i jak zarobiłem fortunę, prowadząc biznes na swój sposóbRichard Branson
71.Pstryk! Jak zmieniać, żeby zmienićChip Heath
72.Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie.Cal Newport
73.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
74.Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnychTimothy Ferriss
75.Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemianyReed Hastings
76.Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają światAdam Grant
77.Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucjęWalter Isaacson
78.Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologiiNate Silver
79.Tytan. Życie Johna D. RockefelleraRon Chernow
80.Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
81.When Genius Failed: The Rise and Fall of Long-Term Capital ManagementRoger Lowenstein
82.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
83.Nowa psychocybernetykaMaxwell Maltz
84.Dawaj i bierzAdam Grant
85.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyćPeter Drucker
86.Opcja B. Jak radzić sobie z traumą po stracie, stawić czoła trudnościom i odzyskać radość życiaSheryl Sandberg
87.Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczneMarty Cagan
88.High Output ManagementAndrew S. Grove
89.Bądź liderem! 2.0John C. Maxwell
90.Gra bez końcaSimon Sinek
91.Zalety Irracjonalności. Korzyści płynące z postępowania wbrew logice w domu i pracyDan Ariely
92.Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
93.Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesieKeith Ferrazzi
94.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
95.Zmień kurs! Prawdziwa historia przemiany przywództwaDavid Marquet
96.Jak działa GoogleEric Schmidt
97.The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
98.Winning znaczy zwyciężaćJack Welch
99.Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKRJohn Doerr
100.Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
101.Ekonomia w jednej lekcjiHenry Hazlitt
102.Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniuScott Belsky
103.Rób swoje. 10 sposobów na kreatywność w każdym czasieAustin Kleon
104.Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmenaDerek Sivers
105.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
106.Netflix. To się nigdy nie udaMarc Randolph
107.Leadership Strategy and Tactics: Field ManualJocko Willink
108.Reguła 80/20. Zasada, która odmienia światRichard Koch
109.Po pierwsze: zysk. Zmień swoją organizację w efektywną maszynę do zarabiania pieniędzyMike Michalowicz
110.Wielcy z wyboruJim Collins
111.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
112.Do zobaczenia na szczycieZig Ziglar
113.Strategia konkurencji: Metody analizy sektorów i konkurentówMichael E. Porter
114.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
115.Buffett: The Making of an American CapitalistRoger Lowenstein
116.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
117.Całkiem nowy umysł. Dlaczego przyszłość należy do prawopółkulowcówaDaniel H. Pink
118.Paradoks wyboru. Dlaczego więcej oznacza mniejBarry Schwartz
119.Szybkość zaufaniaStephen R. Covey
120.Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiuNicholas Nassim Taleb
121.Zasady skutecznego przywództwaStephen R. Covey
122.Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnowaćSeth Godin
123.Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką.Grant Cardone
124.Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesieDave Ramsey
125.Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysłJocelyn K. Glei
126.Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
127.The Advantage: Why Organizational Health Trumps Everything Else in BusinessPatrick Lencioni
128.Dobra strategia, zła strategiaRichard P. Rumelt
129.Plemię mentorów. 11 pytań do najlepszych na świecieTimothy Ferriss
130.Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasuDaniel H. Pink
131.Building a Second Brain: A Proven Method to Organize Your Digital Life and Unlock Your Creative PotentialTiago Forte
132.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
133.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
134.Skuteczne nawyki. Jak zwyczajni ludzie osiągają nadzwyczajne rezultatyBrendon Burchard
135.Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
136.Od nędzy do pieniędzyTad Witkowicz
137.Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperiumDan Martell
138.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
139.TED Talks. Oficjalny poradnik TED. Jak przygotować wystąpienie publiczneChris Anderson
140.Dobrze zaprojektowane życieBill Burnett
141.The Diary of a CEO: 33 zasady biznesu i życiaSteven Bartlett
142.Talent jest przecenianyGeoff Colvin
143.Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
144.Konieczne zakończeniaHenry Cloud
145.Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracyChip Heath
146.Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny KrzemowejEric Schmidt
147.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
148.Projektowanie propozycji wartościAlexander Osterwalder
149.To proste. Bez wysiłku rób to, co ważneGreg McKeown
150.Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiejJim Collins
151.Pełnia twoich możliwości. Jak osiągać swoje życiowe cele i pozostać szczęśliwymBrad Stulberg
152.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliweBrian Tracy
153.Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
154.Twój mózg w działaniuDavid Rock
155.Przygody przedsiębiorców. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesuJohn Brooks
156.Innowacja i przedsiębiorczośćPeter Drucker
157.Wstań! Skuteczny sposób, by zyskać pewność siebie i stawić czoło wyzwaniomAmy Cuddy
158.Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
159.Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świataJeffrey K. Liker
160.Siła pęduLech Kaniuk
161.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
162.To jest marketing!Seth Godin
163.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
164.Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the DealOren Klaff
165.Szczera prawda o nieuczciwości. Jak okłamujemy wszystkich, a zwłaszcza samych siebieDan Ariely
166.Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożeniaNick Bostrom
167.Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukcesJason Fried
168.Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasieScott H. Young
169.Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje. Jak konwergencja technologii radykalnie zmieni biznes, przemysł i nasze życiePeter H. Diamandis
170.Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
171.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
172.The 6 Types of Working Genius: A Better Way to Understand Your Gifts, Your Frustrations, and Your TeamPatrick Lencioni
173.The Truth About Employee Engagement: A Fable About Addressing the Three Root Causes of Job MiseryPatrick Lencioni
174.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
175.Szkoła biznesu. Dla ludzi, którzy lubią pomagać innymRobert T. Kiyosaki
176.Moje życie i dziełoHenry Ford
177.Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
178.Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
179.Eat Sleep Work Repeat: 30 Hacks for Bringing Joy to Your JobBruce Daisley
180.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
181.Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i GoogleScott Galloway
182.Tak! 50 sekretów nauki perswazjiRobert B. Cialdini
183.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
184.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
185.How Successful People Think: Change Your Thinking, Change Your LifeJohn C. Maxwell
186.Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
187.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
188.How to Lie with StatisticsDarrell Huff
189.The Art of the Deal czyli sztuka robienia interesówDonald J. Trump
190.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
191.The Millionaire Real Estate AgentGary Keller
192.Nierozpraszalni. Jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiuNir Eyal
193.Happy Sexy Millionaire: Unexpected Truths about Fulfillment, Love, and SuccessSteven Bartlett
194.Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
195.Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorcówGuy Raz
196.Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnieMike Michalowicz
197.Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy - biznes i mocną markęGary Vaynerchuk
198.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
199.Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddająJim Collins
200.I ty możesz być lideremDale Carnegie
201.Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating TeamworkDan Sullivan
202.Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowymPeter H. Diamandis
203.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
204.The Innovation Stack: Building an Unbeatable Business One Crazy Idea at a TimeJim McKelvey
205.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
206.Urodzony zwycięzca. Znajdź swój własny kod sukcesuZig Ziglar
207.Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórcząTodd Henry
208.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
209.Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediamiRyan Holiday
210.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
211.Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!Grant Cardone
212.Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościachJohn Kotter
213.Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony i spełniaj swoje marzeniaJames Altucher
214.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
215.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
216.Stealing Fire: How Silicon Valley, the Navy SEALs, and Maverick Scientists Are Revolutionizing the Way We Live and WorkSteven Kotler
217.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
218.Ekonomia. Krótka historiaNiall Kishtainy
219.Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarówRyan Holiday
220.Remote. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędneJason Fried
221.Biznes XXI wiekuRobert T. Kiyosaki
222.Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą).Salim Ismail
223.Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firmReid Hoffman
224.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
225.The Virgin Way: Everything I Know About LeadershipRichard Branson
226.Trust: Knowing When to Give It, When to Withhold It, How to Earn It, and How to Fix It When It Gets BrokenHenry Cloud
227.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
228.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
229.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
230.Boundaries for Leaders: Results, Relationships, and Being Ridiculously in ChargeHenry Cloud
231.Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesuDean Graziosi
232.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
233.Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotniePaul Arden
234.Daj się lubić. Na chwilę lub na zawszeJack Schafer
235.Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowoReid Hoffman
236.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
237.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
238.The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
239.Konkurencja i przedsiębiorczośćIsrael Kirzner
240.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
241.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
242.Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona HillaNapoleon Hill
243.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
244.The Practice: Shipping Creative WorkSeth Godin
245.Firma, czyli TyPaul Jarvis
246.Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
247.Post Corona. Biznes w czasach pandemii: od kryzysu do szansScott Galloway
248.The Unfair Advantage: How You Already Have What It Takes to SucceedAsh Ali
249.Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
250.Leadership is Language: The Hidden Power of What You Say - and What You Don'tDavid Marquet
251.Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnychDavid J. Bland
252.Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
253.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
254.The Power of the Other: The startling effect other people have on you, from the boardroom to the bedroom and beyond-and what to do about itHenry Cloud
255.Charlie Munger: The Complete InvestorTren Griffin
256.Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukcesShane Snow
257.The Organized Mind: Thinking Straight in the Age of Information OverloadDaniel Levitin
258.Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędnikówKamil Cebulski
259.The Algebra of Happiness: Notes on the Pursuit of Success, Love, and MeaningScott Galloway
260.Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacjiKen Blanchard
261.Maximize Your Potential: Grow Your Expertise, Take Bold Risks & Build an Incredible CareerJocelyn K. Glei
262.Everyday Millionaires: How Ordinary People Built Extraordinary Wealth - and How You Can TooChris Hogan
263.Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacjiSimon Sinek
264.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
265.Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiemDavid Allen
266.Makers: The New Industrial RevolutionChris Anderson
267.Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.comRichard L. Brandt
268.Financial Freedom: A Proven Path to All the Money You Will Ever NeedGrant Sabatier
269.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
270.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
271.Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
272.Pięć najważniejszych pytańPeter Drucker
273.Focus. Sztuka koncentracji jako ukryte dążenie do doskonałościDaniel Goleman
274.Why Startups Fail: A New Roadmap for Entrepreneurial SuccessTom Eisenmann
275.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
276.Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
277.Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things DoneDavid Allen
278.22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
279.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
280.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
281.Gotowi na startPat Flynn
282.Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotnaW. Chan Kim
283.Everyone Deserves a Great Manager: The 6 Critical Practices for Leading a TeamScott Jeffrey Miller
284.Getting Started in ConsultingAlan Weiss
285.Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnymAvinash K. Dixit
286.Million Dollar Consulting: The Professional's Guide to Growing a PracticeAlan Weiss
287.Masters of Scale: Surprising Truths from the World's Most Successful EntrepreneursReid Hoffman
288.Magic Words: What to Say to Get Your WayJonah Berger
289.Wielka Depresja 2.0Peter Schiff
290.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
291.Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
292.Biurko w biurko z jełopemRobert I. Sutton
293.Weaponized Lies: How to Think Critically in the Post-Truth EraDaniel Levitin
294.Mit motywacji. Nawet nie wiesz, ile możesz osiągnąćJeff Haden
295.Payoff. Ukryta logika kształtująca naszą motywacjęDan Ariely
296.Wielcy Przywódcy Nie Mają ZasadKevin Kruse
297.Skip the Line: The 10,000 Experiments Rule and Other Surprising Advice for Reaching Your GoalsJames Altucher
298.KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnychMasaaki Imai
299.See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
300.Reinvent YourselfJames Altucher
301.Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmyAl Ries
302.Dwanaście i półGary Vaynerchuk
303.Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowaDale Carnegie
304.The Freaks Shall Inherit the Earth: Entrepreneurship for Weirdos, Misfits, and World DominatorsChris Brogan
305.Designing Your Work Life: How to Thrive and Change and Find Happiness at WorkBill Burnett
306.Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
307.Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With ImpactJocelyn K. Glei
308.Scaling Up Excellence: Getting to More Without Settling for LessRobert I. Sutton
309.The Myths of Creativity: The Truth About How Innovative Companies and People Generate Great IdeasDavid Burkus
310.Sztuka odpuszczania. Jak zamieniłem panikę na starcie w sukces na meciePat Flynn
311.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
312.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
313.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
314.Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny celDaymond John
315.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludziBrian Tracy
316.Business Execution for Results: A Practical Guide for Leaders of Small to Mid-Sized FirmsStephen Lynch
317.Virtual Freedom: How to Work with Virtual Staff to Buy More Time, Become More Productive, and Build Your Dream BusinessChris C. Ducker
318.POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
319.Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald TrumpDonald J. Trump
320.Czas niewolnikówJózef Białek
321.Dlaczego pracujemyBarry Schwartz
322.Zasady strategii. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs. Pięć ponadczasowych lekcjiDavid B. Yoffie
323.Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracyBruce Daisley
324.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
325.The Art of Social Media: Power Tips for Power UsersGuy Kawasaki
326.Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmęRobert I. Sutton
327.Humans Are Underrated: What High Achievers Know That Brilliant Machines Never WillGeoff Colvin
328.The Startup Playbook: Secrets of the Fastest-Growing Startups from Their Founding EntrepreneursDavid S. Kidder
329.Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływNoah J. Goldstein
330.Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwojuMasaaki Imai
331.A Curious Mind: The Secret to a Bigger LifeBrian Grazer
332.Reimagining Capitalism in a World on FireRebecca Henderson
333.Feedback (i inne brzydkie słowa)M. Tamra Chandler
334.Dlaczego motywowanie ludzi nie działa... i co działaSusan Fowler
335.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
336.Everything I KnowPaul Jarvis
337.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
338.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
339.Inwestowanie w jednej lekcjiMark Skousen
340.Infectious Generosity: The Ultimate Idea Worth SpreadingChris Anderson
341.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
342.Ready Aim Fire!: A Practical Guide To Setting And Achieving GoalsErik Fisher
343.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
344.Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniemKate Hartley
345.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
346.Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!Klaudia Pingot
347.Chciwość. Jak nas oszukują wielkie firmyPaweł Reszka
348.21 Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business ConceptsBryan Mattimore
349.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
350.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
351.How to Be a Positive Leader: Small Actions, Big ImpactJane E. Dutton
352.Biblia inwestowania. Potężne techniki pomnażania majątku.Bisanz, Fijor, Gemra, Kaniuk, Konieczny, Kowarski, Kwieciński, Kusz, Lipiński, Palikot, Słomski, Głuch, Wieczorek
353.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
354.Biznes ci uciekaMarcin Osman
355.Inwestowanie w trudnych czasachDoug Casey
356.Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewemRobert Mayer
357.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor
358.Innowacje - Start-upy - Ryzyko. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięćMarta Czyżewska